Friday, March 2, 2012

My walls...

Jeg klapper i mine små hænder hver gang en af de utallige blogs jeg følger, viser "hjemme hos...". Er der noget mere spændende end, helt lovligt, at få lov at lure indenfor hos nogen med utrolig god stil?

Flere gange har jeg nævnt værker og ting mine vægge ønsker sig, og heldigvis har den sidste måned været særdeles god til at opfylde de ønsker. Bla er jeg nu endelig ejer af en Cathrine Raben Davidsen plakat, en smuk smuk smuk blå keramik sky (som har fået mange skeptiske blikke fra mine mindre bolignørdede venner). I dag kom så de yndige Anna Olivia kopper "Vandet" så i hus... Yeah!

Beklager den mindre gode kvalitet af billederne, senere i denne måned får i en guided tur fra mine vægge...

//I love when one of the blogs i follow, shows pictures from their own home. Is there anything more interesting than, totally legal, to see how others live?

This last month has been very good to my walls and many of my wishes have come true. I now own a poster by Catrine Raben Davidsen, a beautiful blue cheramic cloud and a set of cups with rain!

Sorry about the picture quality, later this month you will get a guided tour of my walls...





2 comments:

  1. fint fint fint.. Hvor er den stribede pude fra?

    ReplyDelete
  2. Tak tak. Det er en gammel sag fra MOW living. Det er faktisk ene små firkanter der danner striberne.

    ReplyDelete